Pozycjonowanie apteki internetowej
Zobacz jakie efekty SEO osiągają nasi Eksperci!
Opis projektu
Kampania SEO, którą prowadził nasz Ekspert miała na celu znaczący rozwój widoczności sklepu ecommerce w wyszukiwarce Google. Witryna będąca apteką internetową została zbudowana na otwartym frameworku, opartym na języku JavaScript, który posiada swoje ograniczenia związane z indeksacją przez algorytmy. Strony www z branży zdrowia są szczególnie narażone na aktualizacje algorytmów, a połączenie trudnej branży ze sklepem na JavaScripcie to nielada wyzwanie SEO. Rekomendacje dotyczące przemodelowania działania sklepu z modelu CSR (Client Side Rendering) na SSR (Serwer Side Rendering) oraz modyfikacje optymalizacji SEO zaowocowały spektakularnymi efektami SEO.
1080%
wzrost widoczności w TOP10
Branża
Zdrowie
Cel kampanii SEO
Wzrost widoczności
Typ witryny
AngularJS
Kroki milowe kampanii SEO
Sklep posiadał kilkadziesiąt tysięcy aktywnych produktów oraz kilkaset kategorii, grupujących asortyment na podstawie ich zastosowania. Przy tak dużym sklepie opartym na JavaScripcie w modelu CRS, jednym z najważniejszych wyzwań było wdrożenia zmian, poprawiających indeksację sklepu. Dwa kluczowe kroki milowe kampanii to:
Zmiana serwowania robotom indeksującym kluczowych dla Google elementów SEO, takich jak sekcja meta, nagłówki, treści, linkowanie wewnętrzne.
Analiza słów kluczowych pod każdą kategorię i na jej podstawie optymalizacja nazw zakładek w menu, które stały się przyjazne SEO a wraz z nimi nagłówki H1 i meta title.
Rezultaty kampanii
Zmiana CRS na SSR w dużym sklepie internetowym to wielotygodniowa praca programistów, wsparta konsultacjami z Ekspertem SEO. Zadbanie o każdy szczegół oraz testy związane z aktualizacją sklepu towarzyszyły naszemu Ekspertowi przez cały ten czas. Doświadczenie SEO przełożyło się na spodziewane, spektakularne efekty w Google.
Wzrost ilości fraz w zakresie pozycji TOP3, który generuje najwięcej ruchu był spektakularny. Sklep widoczny przed zmianami na zaledwie 250 fraz, po przeindeksowaniu widoczny na ponad 4500 fraz w TOP3.
Podobne, spektakularne wzrosty widoczności miały miejsce w przedziale pozycji 1-10, a więc TOP10. Przed zmianami strona widoczna na około 2500 fraz w TOP10. Po zmianach na ponad 27 000 słów kluczowych.
Co sprawia, że osiągamy cele Klienta?
Wiedza, doświadczenie, zaangażowanie w projekt, współpraca z Klientem. Potrafimy skutecznie realizować postawione przez nami cele. Jasno komunikujemy jaki budżet SEO jest potrzebny do realizacji celu, jakie etapy, musi przejść kampania, by zaczęła osiągać zamierzone wyniki. Klarowny podział na działania Klienta oraz Agencji a w związku z tym dobra komunikacja, to klucz do wspólnych sukcesów.
Współpraca i zaangażowanie ze strony SEO przyniosło oczekiwane przez nas rezultaty. Jesteśmy wdzięczni za świetnie wykonaną pracę, dzięki której nasze przychody ze sklepu znacząco poprawiły się.
Bartosz
Projekt manager sklepu