Pozycjonowanie sklepu z artykułami dla dzieci i niemowląt handmade

Przekonaj się, jakie efekty przynosi praca naszych ekpserów!

Opis projektu

Smyklove.pl to niewielki sklep internetowy, a dokładniej mówiąc rodzinna firma produkująca (szyjąca) artykuły dla dzieci i niemowląt. Głównym celem działań SEO było stałe zwiększanie sprzedaży przy stosunkowo niewielkiej ilości produktów na stronie. Witryna postawiona jest na popularnym CMS WooCommerce, dzięki czemu udało się wdrożyć pełną optymalizację i osiągnąć satysfakcjonujące wyniki, które ciągle rosną. 

115%

Wzrosty
wzrost sprzedaży w okresie lipiec - wrzesień 2022, rok do roku.

85%

Wzrosty
wzrost liczby zamówień w okresie lipiec - wrzesień 2022, rok do roku.
Branża

Dziecięca

Cel kampanii SEO

Wzrost sprzedaży

Typ witryny

Sklep internetowy, WooCommerce

Marketing w Google

Jakie działania zostały podjęte?

Na początku określiliśmy priorytety . Na czym firma posiada największą marżę oraz na sprzedaży których produktów najbardziej klientowi zależy. Warto zaznaczyć, ze na początku naszych prac, sklep posiadał tylko kilka kategorii, w których było po kilka produktów. Pomimo tego, udało się osiągnąć wysokie pozycje na najważniejsze frazy, a ścisła współpraca spowodowała, że sklep ma wysoki współczynnik konwersji na najważniejszych produktach i kategoriach. 

1
Rozbudowa treści

Na początek zmieniliśmy strukturę menu, dodaliśmy opisy kategorii, które zawierają po min. 5000 zzs. Wprowadziliśmy także nowe opisy produktów.

2
Linkowanie

Kolejnym krokiem była rozbudowa linkowania zewnętrznego oraz wewnętrznego. Do serwisu cykliczne pozyskiwane są nowe odnośniki z zewnętrznych portali.

Rezultaty działań SEO

Konsekwentne i systematyczne działania związane z rozbudową treści na stronie oraz link-buildingiem, pozwoliły na zajmowanie pozycji TOP3 na kluczowe frazy organiczne w wyszukiwarce Google. 

ok
Wysokie pozycje kluczowych fraz

Frazy często wyszukiwane, takie jak wkładka do wózka, wkładka do spacerówki lub kocyk minky na stałe weszły do TOP3 w wyszukiwarce Google.

ok
Stały wzrost widoczności serwisu

Wskutek systematycznych działań serwis stale zwiększa swoją widoczność i w konsekwencji ruch organiczny.

ok
Wzrost współczynnika konwersji

Wraz ze wzrostem widoczności serwisu, po wdrożeniu zaleceń UX serwis notuje także wyższe współczynniki konwersji na najważniejszych produktach.

Dlaczego osiągamy takie wyniki?

Nie od dziś wiadomo, że to właśnie treści i linkowanie są  kluczami do sukcesu, jeśli chodzi o pozycje organiczne strony. My jednak posiadamy dodatkowo olbrzymie doświadczenie, które sprawia, że wiemy jak prowadzić te działania, aby były skuteczne. Dzięki wspaniałej współpracy i komunikacji z klientem, nie tylko udaje nam się zdobywać najwyższe pozycje na najważniejsze dla klienta frazy, ale jednocześnie podnosimy współczynnik konwersji, dbamy o UX strony. W planach kolejne TOPy, dla następnych kategorii. 

"Już w 2021 roku odnotowaliśmy spory wzrost sprzedaży. Obawialiśmy się 2022 z powodu różnych niepokojów na rynku, ale działania Agencji P&S okazały się tak skuteczne, że sprzedaż wzrosła nam ponad 100% w szczytowych dla nas miesiącach! Serdecznie polecam - wzorowa komunikacja i doskonała współpraca!"

ok

Monika Szefler

Właścicielka

Wypełniając formularz kontaktowy, dobrowolnie zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Agencję P&S Pozycjonowanie Stron w celu odpowiedzi na Twoją wiadomość. W dowolnym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę..