Pozycjonowanie stron Wrocław

Prowadzisz firmę we Wrocławiu i zależy Ci na klientach ze stolicy Dolnego Śląska oraz okolic? Zaufaj doświadczonemu zespołowi, który zna rynek wrocławski jak własną kieszeń. Zaufaj wrocławskiej agencji SEO, która jest skuteczna i transparentna. Zadbaj o widoczność swojej strony na frazy lokalne, powiększaj grono zadowolonych klientów i rozwijaj swój biznes.

Wrocławska Agencja SEO – pozycjonowanie stron na Wrocław i okolice

Pozycjonowanie stron, także w tej wersji lokalnej, np na Wrocław i okolice, to proces wymagający doświadczenia, wyczucia i systematyczności. W teorii każdy jest w stanie samodzielnie pozycjonować stronę we Wrocławiu. Praktyka pokazuje jednak, że już na początku tej żmudnej drogi, popełniane są błędy SEO. Źle dobrane słowa kluczowe, ich kanibalizacja, lub próby osiągania wysokich pozycji na niewyszukiwane frazy, to częste błędy spotykane przy samodzielnym pozycjonowaniu. Jaki będzie skutek tego typu działań? Nawet jeśli zostaną osiągnięte wysokie pozycje, nie będzie przejść do strony, ponieważ nikt nie wpisuje pozycjonowanej frazy w wyszukiwarkę Google. Pozycjonowanie i optymalizację warto zlecić specjalistom, najlepiej z regionu ponieważ nic tak nie buduje relacji jak spotkanie na żywo, omówienie priorytetów, poznanie się i możliwość uściśnięcia sobie dłoni z przedstawicielami Agencji SEO z Wrocławia. 

Jakie są zalety pozycjonowania strony we Wrocławiu?

Obecność na wysokich pozycjach naturalnych w wyszukiwarce Google, niesie ze sobą bardzo dużo korzyści. Pozycjonowanie stron lokalnie na Wrocław, może być skuteczne, pod warunkiem opracowania i wdrożenia skutecznej, przemyślanej strategii, zaczynając od doboru fraz. Jakie są główne zalety widoczności firmy w geolokalizowanych wynikach we Wrocławiu? 

1

Wartościowy ruch na stronie – po właściwym doborze słów opowiadającym ofercie, ich optymalizacji w witrynie i wyprzedzeniu konkurentów, strona pojawi się na najwyższych pozycjach w Google, po wpisaniu określonej frazy przez internautów. Przykładem może być fraza „hydraulik Wrocław 24h”. Osoba wpisująca takie wyrażenie, z dużym prawdopodobieństwem potrzebuje pilnej pomocy z awarią w domu. Jeżeli trafi na stronę, skontaktuje się z firmą, co zwiększa szansę na pozyskanie klienta. To jest moc pozycjonowania stron na Wrocław. Witryna wyświetlana jest osobom, które szukają produktu, lub usługi na lokalnym rynku firm. Dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów, to wielka przewaga nad konkurencją, która nie prowadzi działań marketingu w sieci.

 

2

Wzrost zaufania do marki – obecność strony firmowej na wysokich pozycjach w Google to znak dla internautów, że warto z taką firmą się skontaktować i jest ona godna zaufania. Internauci chętniej kontaktują się z firmami i dokonują zakupów w witrynach, które są wysoko w wyszukiwarce. Internauci ufają Google i firmom, które bez reklam znajdują się na czele wyników wyszukiwania. 

3

Stałe, trwałe wyniki – pozycjonowanie stron, również na Wrocław jest procesem, który przynosi efekty w perspektywie kilku, czasami kilkunastu miesięcy. W momencie, gdy wyniki się pojawią, a prowadzone działania są zgodne z wytycznymi Google, wysokie pozycje będą trwałe i nie zostaną utracone z dnia na dzień. Można być pewnym zainteresowania potencjalnych klientów, usługą/produktami firmy. 

Pozycjonowanie stron Wrocław – od czego rozpocząć?

Jak każdy proces związany z rzetelnym i skutecznym SEO, również pozycjonowanie stron na Wrocław należy rozpocząć od przygotowania słów kluczowych. Jest kilka ważnych zasad, którymi należy się kierować dobierając frazy, pod kątem których w kolejnym kroku należy optymalizować i pozycjonować stronę. Na co zwrócić uwagę dobierając frazy?

ok

Wolumen wyszukiwań, lub popularność słowa kluczowego. Jest to informacja jak często słowo będzie wpisywane przez internautów do wyszukiwarki Google. Dlaczego jest to tak istotne? Wypozycjonowanie słów kluczowych o niskim, lub zerowym wolumenie wyszukiwań, nie wygeneruje ruchu. W takim wypadku, wysoka pozycja nie przełoży się na cel nadrzędny SEO – dostarczania wartościowego trafficu na stronę. 

ok

Intencje fraz.  Wczucie się w rolę potencjalnego klienta i to jakie frazy może wpisać w Google szukając produktu, lub oferowanej przez firmę usługi, jest koniecznym krokiem w celu pozyskania wartościowego ruchu. Warto zweryfikować ręcznie jakie wyniki i strony w nich serwuje Google po wpisaniu frazy. Wpasowanie się w intencje Internautów z pozycjonowaną stroną, będzie premiowało ją wysokim CTR z wyników, poprzez prawidłowe dopasowanie strony www do intencji.

W jaki sposób dobierać słowa kluczowe w procesie pozycjonowania strony internetowej na Wrocław?

Keywords research należy rozpocząć od skorzystania z narzędzi. Część z nich jest darmowa, niektóre są udostępnione przez Google. Analizę fraz należy rozpocząć od: 

1

Keyword Planer (planer słów kluczowych). Jedno z narzędzi wbudowanych w panel konta Google Ads. Aby z niego korzystać należy prowadzić aktywną kampanię reklamową. Wpisując słowo do planera można poznać ilość wyszukiwań frazy, lub trendy, czyli popularność (częstotliwość wyszukiwania) frazy w różnych okresach roku. Jest to bardzo przydatne narzędzie nie tylko na początku prac związanych z pozycjonowaniem na Wrocław. Warto sukcesywnie korzystać z narzędzia by sprawdzać, czy nowe słowa kluczowe zyskują popularność i optymalizować je, lub rozbudowywać stronę o nowe treści pod ich kątem.

2

Podpowiedzi Google. Wpisując określoną frazę w wyszukiwarkę, Google podpowiada inne, często wyszukiwane frazy. Można je znaleźć w samej wyszukiwarce. Przykładowo, wpisując frazę „hydraulik Wrocław” Google podpowiada podobne wyszukiwania:

Pozycjonowanie Wrocław podpowiedzi Google

Pod takie frazy również warto optymalizować stronę.

3

Narzędzia do sprawdzania widoczność stron w Intrenecie, takie jak Senuto, Semstorm, Semrush, Ahrefs, czy Ubersuggest. Każde z wymienionych toolsów posiada podobne funkcjonalności, których można użyć przy doborze słów kluczowych. Dzięki nim można sprawdzić na jakie frazy strona jest widoczna w Google, na jakiej pozycji, jaki jest wolumen wyszukiwań frazy i jaki potencjalnie może wygenerować ruch. Są to bardzo przydatne narzędzia, szczególnie podczas szukania inspiracji przy analizie konkurencji. Sprawdzenie na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja pozwoli realnie poznać strategię innych firm z branży. Wymienione narzędzia, to także przydatne oprogramowanie do sprawdzania efektywności działań SEO.

Jakie są kluczowe działania w przypadku pozycjonowania stron na Wrocław i okolice?

Po przygotowaniu listy fraz, na które warto pozycjonować stronę, należy przygotować strategię SEO dostosowaną pod frazy. Pierwszym krokiem będzie audyt SEO obecnej strony oraz przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych. Na jakie aspekty należy zwrócić optymalizując serwis przy pozycjonowaniu strony na Wrocław? 

1

Struktura strony oraz menu – od tego należy zacząć. Najważniejsze słowa kluczowe powinny być pozycjonowane dla strony głównej oraz kategorii i podkategorii, które nie zmieniają się w perspektywie czasu. Częstą praktyką jest optymalizacja SEO strony głównej na najtrudniejszą frazę, ponieważ strona główna posiada zazwyczaj największą moc SEO, w obrębie całego serwisu. 

2

Rozbudowa strony o odpowiednie podstrony i landing page. Strona może wymagać zbudowania dodatkowych podstron, zoptymalizowanych pod kątem tematycznych fraz, niepasujących do dotychczasowych podstron funkcjonujących w serwisie.

3

Meta Title – czyli jeden z najważniejszych pod kątem SEO czynników, który należy zbudować w odpowiedni sposób. Dla każdej podstrony, Title powinien być unikalny i zawierać słowa kluczowe dedykowane tylko jednej podstronie. Częstym błędem jest kanibalizacja, czyli używanie tych samych fraz w meta title na wielu podstronach serwisu. Jeżeli serwis ma 400 podstron, dla każdej powinien być ustawiony inny i niepowtarzalny metatag Title. 

4

Adresy URL – czyli ścieżki podstron na stronie. Powinny być krótkie i zawierać słowa kluczowe, na które optymalizowana jest podstrona. 

5

Przekierowania 301 – czyli wskazanie robotom Google, pod jakim adresem można znaleźć zasoby strony, która kiedyś funkcjonowała pod innym adresem. Przekierowania 301 powinny być wdrożone po zmianach adresów URL, ale także należy sprawdzić historyczną strukturę adresów i utworzyć reguły przekierowań.

6

Struktura treści – czyli odpowiednia ilość nagłówków Hx i akapitów treści, ułożonych w logiczny sposób oraz odpowiednie nasycenie treści we frazy. Należy pamiętać, że na każdej podstronie powinien występować tylko jeden nagłówek H1 oraz właściwa ilość treści wynikająca z analizy konkurencji. 

7

Wizytówka Google Moja Firma. W przypadku branż lokalnych odgrywa jedną z najważniejszych ról. Wyniki na mapkach Google generują coraz więcej kliknięć. Ważne jest stworzenie, właściwa optymalizacja i prowadzenie wizytówki, w przypadku prowadzenia pozycjonowania na Wrocław. Dobrą praktyką jest również umieszczenie mapki Google na stronie internetowej. Wspomaga to pozycjonowanie lokalne na Wrocław. Dokładnie tak jak poniżej:

W jaki sposób weryfikować wyniki pozycjonowania na Wrocław?

Po bardziej rozbudowany poradnik odsyłamy do innego naszego artykułu: jak weryfikować działania SEO. Chcąc sprawdzić pozycje lub widoczność naszej strony możemy posłużyć się udostępnionym przez Google Google Search Console. Znajdziemy tam pozycje naszej strony na określone frazy oraz ilość wyświetleń naszej strony na te frazy. Warto weryfikować także ruch organiczny za pośrednictwem Google Analytics. Możemy korzystać z zewnętrznych systemów, o których pisaliśmy wcześniej przy doborze słów kluczowych takich jak Semstorm, Senuto, Afrefs czy Semrush. Możemy również skorzystać z portali do sprawdzania pozycji, np. Seostation lub SERP Robot. 

Ile kosztuje pozycjonowanie stron Wrocław?

Przede wszystkim należy pamiętać, że każdy może rozpocząć pozycjonowanie strony we Wrocławiu. Wymaga to jednak wiedzy i dużego doświadczenia. Począwszy od znajomości narzędzi, po umiejętność korzystania z nich, budowania strategii SEO i wdrażania jej. Najlepszym i wbrew pozorom najtańszym rozwiązaniem jest zlecenie działań zaufanej i skutecznej agencji SEO. Eksperci z branży SEO posiadają know-how, mają dostęp do baz linków, współpracują z terminowymi i rzetelnymi copywriterami. Prowadząc własny biznes jest mało czasu, by dbać również samemu o pozycjonowanie. Wrocław to miasto o dużej konkurencji firm, dlatego prowadzenie marketingu w Google jest koniecznością. To od działań konkurencji zależy końcowa wycena SEO. To one oraz aktualny stan i widoczność witryny rzutują na nakłady pracy, które należy ponieść, by osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Warto skupić się na prowadzeniu biznesu a działania SEO powierzyć najlepszym specjalistom w branży SEO. Zapraszamy do kontaktu.

Szukasz pomocy w zakresie pozycjonowania na Wrocław? Zapraszamy do kontaktu!

Wypełniając formularz kontaktowy, dobrowolnie zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Agencję P&S Pozycjonowanie Stron w celu odpowiedzi na Twoją wiadomość. W dowolnym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę..