Pozycjonowanie strony stomatologa
Zobacz jakie efekty SEO osiągają nasi Eksperci!
Opis projektu
Zmiana strony i domeny to wyzwanie, któremu sprosta jedynie doświadczony Ekspert SEO. W tym przypadku zmianie uległa zarówno strona www jak też domena, która była promowana lokalnie na frazy związane ze zdrowiem, w jednym z dużych polskich miast. Celem Klienta było osiągnięcie lepszych efektów w Google, dzięki narzędziom takim jak nowe treści i nowocześniejsza strona. Cały proces przepięcia pozycjonowania na nową domenę był nadzorowany przez naszego Eksperta SEO.
od 0 do 800 fraz
wzrost widoczności w TOP10
Branża
Zdrowie
Cel kampanii SEO
Wysokie pozycje fraz
Typ witryny
WordPress
Kroki milowe kampanii SEO
Zmiana strony oraz domeny to dwa procesy, których obawiają się specjaliści SEO. Nieopatrzenie nawet najmniejszego szczegółu przy obu z nich, może spowodować gorsze wyniki w Google, po zmianach. Kluczowe znaczenie w procesie miało:
Prawidłowe dopasowanie struktury starej strony i domeny, do nowej, miało kluczowe znaczenie w procesie przeniesienia strony.
Zadbanie o prawidłową optymalizację treści, która będzie odpowiadała potrzebom użytkowników oraz wyszukiwarki Google było kluczowe do osiągnięcia wysokich pozycji fraz.
Rezultaty kampanii
Prawidłowe przeniesienie strony z przepięciem jej pozycjonowania przyniosła zamierzone rezultaty. Strona od początku zmian zaczęła zyskiwać o wiele większą widoczność niż niż stara witryna na starej domenie.
Wszystkie lokalne frazy usługowe, także te najbardziej konkurencyjne, zadomowiły się na długo, na pierwszej stronie wyników Google.
Wraz z rozwojem procesu pozycjonowania i optymalizacją witryny, strona zyskiwała na widoczności na pierwszej stronie wyników Google.
Co sprawia, że osiągamy cele Klienta?
Duża wiedza z zakresu SEO, podparta zaangażowaniem w kampanie, a także współpracą z Klientami. Bogate doświadczenie pozwala nam wdrażać najlepsze rozwiązania oraz podejmować dobre decyzje, by skutecznie zrealizować cele, które stawiają nam Klienci. Jasno i klarownie komunikujemy koszty budżetu SEO, który jest potrzebny do osiągnięcia celu, zasadności etapów, jakie musi przejść kampania, by zaczęła osiągać wyniki. Jasny podział na prace po stronie Klienta i Agencji, a w związku z tym skuteczna komunikacja, to klucz do wspólnych sukcesów.
Cieszymy się, że współpraca przyniosła efekty, których oczekiwaliśmy. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu możemy realizować nasze cele biznesowe.
Justyna
Manager