Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

Zobacz jakie efekty SEO osiągają nasi Eksperci!
Opis projektu
Firma, która świadczy lokalne usługi musi dbać o widoczność wizytówki Google Moja Firma. Ten kanał ruchu jest niezwykle ważny, ponieważ większość Klientów szukających lokalnych usług, skorzysta z Map, aby sprawdzić choćby opinie o firmie. Im wyżej znajda oni firmę na lokalne zapytania, tym większa szansa, że wybiorą dany podmiot gospodarczy. Celem kampanii SEO było zdobycie wysokich pozycji w Google, a także rozwój widoczności wizytówki Google Moja Firma.
115%

Wzrost ilości wyświetleń wizytówki w Mapach
Branża
Usługi lokalne
Cel kampanii SEO
Wzrost widoczności w Mapach Google
Typ witryny
WordPress

Kroki milowe kampanii SEO
Działania optymalizacyjne w wizytówce Google Moja Firma, muszą być skorelowane z pracami nad optymalizacja strony www i treściami. Synergia tych działań ma duży wpływ na lokalna widoczność w Mapach Google. Dwa kroki milowe projektu:

Zadbania o kluczowe aspekty takie jak tytuł, unikalny opis, kategorie, zdjęcia, posty, dane teleadresowe, opinie.

Właściwe dopasowanie optymalizacji na stronie, na bazie której wizytówka może rozwinąć skrzydła w lokalnym SEO.
Rezultaty kampanii
Skuteczna kampania lokalnego SEO polega na zwiększeniu widoczności wizytówki w Mapach Google oraz w wyszukiwarce. Działania dopasowane do branży i strony, pozwoliły osiągnąć satysfakcjonujące dla Klienta efekty.

Lepsza widoczność w lokalnym trójpaku wyników lokalnych, to więcej odwiedzin na stronie, zapytań o wizytę i telefonów - w przypadku tego projekty o ponad 100%

Wysokie pozycje w kanale ruchu jakim są Mapy Google, to gwarancja zapytań o usługę. W ramach projektu wzrost nastąpił wzrost wyświetleń wizytówki w mapach o ponad 100%.

Co sprawia, że osiągamy cele Klienta?
Niebagatelna wiedza z zakresu SEO i pozycjonowania stron oraz wizytówek Google, idąca w parze z zaangażowaniem w projekty, jak też współpracą z Klientami. 12 letnie doświadczenie pozwala nam proponować tylko skuteczne rozwiązania i podejmować właściwe decyzje, by skutecznie zrealizować cele, które stawiają nam Klienci. Dobrze skomponowany i omawiamy budżet SEO, który jest potrzebny do osiągnięcia celu to podstawa. Klarowny podział na prace po stronie Klienta i Agencji, a w związku z tym skuteczna komunikacja, to klucz do wspólnych sukcesów.
Cele biznesowe, które wyznaczyliśmy, zostały dowiezione. Satysfakcjonujące wyniki w Mapach Google przełożyły się na nasze wyniki finansowe.

Ewelina
Właściciel